W czym możemy Ci pomóc?
Opłaty za licencję
Licencja na 360 Kadry i płace jest opłacana miesięcznie. Faktury wystawiane są zawsze pierwszego dnia miesiąca i wysyłane na podany email do kontaktu.
W przypadku nieopłacenia faktury, nowa nie zostanie wystawiona, dopiero po opłaceniu zaległości faktura jest wystawiana i wysyłana do klienta.
Licencja nie odnowi się, jeśli nie otrzymamy płatności. Blokada licencji następuje w 15 dniu danego miesiąca.
Dostęp do danych nadal będzie, jednak nie dokonasz żadnych zmian i modyfikacji, również nie wyślesz deklaracji do urzędu lub do ZUS.
Zaprzestanie opłacania faktur nie jest równoznaczne z rezygnacją, o rezygnacji należy nas powiadomić wysyłając wiadomość na email pomoc@360kadryiplace.pl.
Pełny opis funkcjonalności oraz cen za pakiety znajdziesz tutaj.
Jeśli masz jakiekolwiek sugestie związane z programem, usprawnieniami lub funkcjonalnością, zgłoś do nas, każda sugestia jest dla nas ważna, a nie wykluczone że Twój pomysł zostanie wykorzystany w procesie usprawniania programu.