Wsparcie techniczne:
Dział sprzedaży (ceny, oferta, pakiety):
Marketing i reklama:
Merit Aktiva Sp. z o.o.
Ul. Sienkiewicza 85/87
90-057 Łódź
Polska
NIP: 5213650575
REGON: 146723024
KRS 0000465447
AS Merit Tarkvara
Paju 2
10. korrus
50603 Tartu
E-mail: klienditugi@merit.ee
Strona: merit.ee
REGON: 10254977
VAT: EE100388907
Tel: +372 776 9333
We wrześniu 2023 na oprogramowaniu 360 Kadry i płace wyliczono dla 132 000 pracowników.
Tak duża liczba użytkowników i firm stanowi gwarancję terminowych aktualizacji, wysokiej niezawodności i płynnej obsługi.
Firma Merit Aktiva powstała w listopadzie 1991 roku, kiedy to – Kaja i Andres Kert
zdecydowali się stworzyć program do księgowości i zarządzania magazynem. Kaja pracowała wówczas w firmie produkującej maszyny rolnicze i potrzebowała narzędzia, aby pracować wydajniej i oszczędzać czas. Stąd pomysł na stworzenie odpowiednich narzędzi. Na początku nie zdawali sobie sprawy z tego jak udane będą ich programy.
Teraz, 32 lata później, Merit Aktiva jest najpopularniejszym oprogramowaniem księgowym w Estonii. A Merit Palk, czyli program do kadr i płac, zajmuje wysokie miejsce pośród firm oferujących oprogramowanie kadrowe w Estonii. W Polsce program będzie nazywał się 360 Kadry i płace i będzie wzorowany na estońskim programie ale dostosowany do polskich warunków.
Z naszych programów korzystają tysiące zadowolonych użytkowników. Bez względu na to, w którym kraju działamy nasz cel pozostaje ten sam – oprogramowanie powinno oszczędzać czas i być łatwe w użyciu.
Uwielbiamy nasze produkty i wiemy, że pomysły nie mają znaczenia, jeśli nie
prowadzą do działania. Nie przestajemy się uczyć i nie spoczywamy na laurach.
Wszystko, co robimy, koncentruje się na rozwoju – rosnącej automatyzacji, łatwości użytkowania i funkcjonalności.
Jest dla nas niezwykle ważne, abyś korzystał z naszych programów z takim samym zaufaniem, jakim darzysz swoją internetową bankowość. Zapewniamy sprawne działanie usług, a także bezpieczne przechowywanie i automatyczne tworzenie kopii zapasowych danych na serwerze Microsoft Azure.
Chcemy nieść pomoc i dawać wiele od siebie. Wiemy, że wysoki poziom usług nie polega na traktowaniu wszystkich ludzi jednakowo. Nigdy tak nie było i nigdy tak nie będzie. Nasi klienci są unikatowi tak jak i ich problemy, rozwiążemy je zatem wspólnie.
Możesz być pewien, że naszemu działowi wsparcia zależy na tym, by Twoja
przygoda z 360 Kadry i płace była prosta, łatwa i przyjemna. Dzięki niemu zyskasz maksymalne korzyści – pomoże Ci rozwiązać problemy techniczne oraz udzieli cennych rad z zakresu technik księgowych oraz kadrowych.
Grupa Visma składa się z ponad 200 firm w 16 krajach na całym świecie. Nasza
unikalna struktura organizacyjna pozwala nam być blisko naszych lokalnych
klientów, jednocześnie wykorzystując globalne zasoby i wiedzę.
Możesz prowadzić kadry i płace dla 2 pracowników za darmo bez ograniczeń.
Po przekroczeniu ilości pracowników lub dodaniu nowej firmy zastanów się nad zakupem licencji.
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Administratorem danych osobowych jest Merit Aktiva Sp. z o.o. Powierzone dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji usługi newslettera, wysyłki wiadomości marketingowych i reklamowych. Ponadto, dane przetwarzane będą w celu informowania o działaniu w/w aplikacji, w tym przesyłania komunikatów generowanych w ramach jej funkcjonalności.